Begraafplaats Zuiderhof ligt aan de Hoorneboegse heide die deel uitmaakt van het Goois natuurreservaat.

Het aanzicht van begraafplaats Zuiderhof is groots opgezet met een plein, omgeven door een zes meter hoge zuilengalerij en versiert met een fontein. De aula van de begraafplaats geeft ruimte aan 150 mensen die door de grote hoge ramen uitzicht biedt aan de prachtige groene kern van Zuiderhof. Achter de heesters en verschillende boomsoorten staan aan weerszijden van dit middelpunt, graven die door de natuurlijke afbakening zorgen voor een intieme sfeer. Buiten verschillende velden voor graven beschikt Zuiderhof over een intieme urnentuin met moerbeibomen, omringd door beukenhagen en lavendelstruiken. De urnentuin is gecombineerd met columbaria (urnenmuren). In deze columbaria bevinden zich nissen waarin een urn geplaatst of bijgezet kan worden. Aangrenzend bevindt zich een urnenbos en een sprookjesachtig verstrooibos. Het kan dat u op Zuiderhof dieren tegenkomt die op de heide leven.

Voor inhoudelijke informatie over een begrafenis klik hier

Heeft u vragen?

Voor vragen over onze dienstverlening kunt u rechtstreeks telefonisch contact met ons opnemen. U kunt ook via e-mail of via ons contactformulier reageren.

Wij zijn 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Kantoortijden 8.30 – 16.30 uur.

Bel 035 621 09 60
Contactformulier

Crematorium Hilversum

Noorderbegraafplaats

Koffiekamer De Einder

Contact ons

Uitvaartstichting Hilversum. Alles voor een bijzonder afscheid.

Contact ons