Bosdrift is een groene begraafplaats die een zeer rustige sfeer met zich meebrengt. Bij binnenkomst door de monumentale toegangshekken die aan weerszijden van de ingang staan, loopt u langs paden waaraan de graven liggen. Het aanzicht van deze begraafplaats is stijlvol en eenmaal op de begraafplaats voelt u de intieme sfeer van deze plek. De natuurlijke uitstraling wordt gevormd door bloeiende heesters, grote loof- en groenblijvende bomen. De begraafplaats is zo ingedeeld dat de stukken grond in de vorm van  liggen. Met het oog op natuurlijke rijkdom wordt de begroeiing in dit prachtige stuk natuur gelaten zoals het is. De monumenten van Belgisch hardsteen staan tussen lelietjes-van-dalen en worden overgroeid door korstmos.

Oorlogsgraven

Zowel op de begraafplaats Bosdrift als op de Noorderbegraafplaats zijn historische oorlogsgraven te vinden.

Voor inhoudelijke informatie over een begrafenis klik hier

Heeft u vragen?

Voor vragen over onze dienstverlening kunt u rechtstreeks telefonisch contact met ons opnemen. U kunt ook via e-mail of via ons contactformulier reageren.

Wij zijn 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar. Kantoortijden 8.30 – 16.30 uur.

Bel 035 621 09 60
Contactformulier